Radiotelevisión del Principado de Asturias | Radiotelevisión del Principau d'Asturies

Información Corporativa

Documentación a presentar

INFORMACIÓN N’ASTURIANU

1º Documentación de la empresa
  • Solicitú de financiamientu y declaración responsable, tanto de tar dau d’alta n’Impuestu d’Actividaes Económiques (IAE) n’epígrafe correspondiente a empreses de producción audiovisual, como de nun tar incursu en prohibiciones pa contratar col sector públicu, d’alcuerdu col modelu que s’incorpora como ANEXU I.

2º Documentación del proyectu presentáu.

El dossier ha incluyir estos anexos:

  • ANEXU II PRESUPUESTU (siguiendo’l modelu de RTPA).
    Ha calculase ensin IVA y ha presentase según el modelu de RTPA. El presupuestu tien que respetar el conveniu colectivu aplicable. L’equipu humanu y artísticu ha tar contempláu nel presupuestu. El beneficiu industrial de la empresa productora nun va poder superar el 10 %.

  • ANEXU III PLAN DE PRODUCCIÓN.
    Cronograma de preproducción, producción, posproducción y entrega (qu’ha ser anterior al 31 d’avientu del 2020)

  • ANEXU IV SINOPSIS
    Sinopsis y escaleta tipu

    N’anexu correspondiente a la sinopsis tien que se desenvolver esta información:

    1. Ficha Técnica
      • Títulu del proyectu
      • Xéneru
      • Formatu
      • Númb. de capítulos
      • Duración capítulu
      • Audiencia oxetiva y franxa horaria d’emisión propuesta
      • Calificación por edaes
    2. Tagline. Frase o slogan que sintetice’l proyectu
    3. Idea central o storyline de la serie (máximu 5 ringleres).
    4. Sinopsis (máximu 30 ringleres).
    5. Estratexa Tresmedia. Posible estratexa tresmedia del proyectu, involucrando l’audiencia n’otres plataformes (redes sociales, etc.).
    6. Metodoloxía de trabayu y fontes (máximu 1 páxina).
    7. Tratamientu. Determinar los elementos que van conformar el diseñu visual y/o sonoru de la serie o programa (tipos d’encuadre, movimientos de cámara, manexu de la lluz, localizaciones, grafismu, animación, efectos visuales, captura del soníu, tipu d’audiu, montaxe, musicalización y sonorización).
    8. Localizaciones. Nel casu de les obres audiovisuales destinaes a la so emisión pola TPA van tener qu’indicase les localizaciones. Esta esixencia nun ye necesaria nel casu de les obres destinaes a la so radiodifusión pola RPA.
    9. Dossier de prensa de producciones anteriores nel casu de tenelu.
    10. Llingua. Ha indicase la llingua del proyectu (asturianu o gallego-asturianu), que se tien qu’usar tanto nes locuciones como nes infografíes, creitos, etc.
  • ANEXU V MEDIOS TÉCNICOS Y HUMANOS PUESTOS POLA PRODUCTORA

    1. Llista d’equipamientu técnico (tien qu’incluyir llista detallada, incluyida la referencia o’l modelu). Llista d’equipu humanu (tien qu’incluyir llista detallada del equipu humanu, nome y roles, amás de la trayectoria profesional de la persona responsable del proyectu y del equipu principal). Ha indicase espresamente la persona o persones que se van responsabilizar de que l’usu de la llingua tenga los niveles esixibles de corrección ortolóxica y ortográfica.
    2. Cartes de compromisu de participación soscrites polos integrantes principales del equipu técnicu y artísticu. El dossier ha presentase en PDF y ha incluyir cada anexu (cola so numberación y nome). Asina mesmo, ha llevar un pie de páxina col nome de la productora y el títulu del programa en mayúscules (tamañu de fonte 10). La orientación de la páxina del PDF ha ser preferiblemente n’horizontal, ensin entemecer orientaciones de páxines.

INFORMACIÓN EN CASTELLANO

1º Documentación de la empresa
  • Solicitud de financiación y declaración responsable, tanto de estar dado de alta en el Impuesto de Actividades Económicas (IAE) en el epígrafe correspondiente a empresas de producción audiovisual, como de no estar incurso en prohibiciones para contratar con el sector público, conforme al modelo que se incorpora como ANEXO I.

2º Documentación del proyecto presentado.

El dossier incluirá los siguientes anexos:

  • ANEXO II PRESUPUESTO (siguiendo el modelo de RTPA).
    Se calculará sin IVA y deberá presentarse según el modelo de RTPA. El presupuesto deberá respetar el convenio colectivo aplicable. El equipo humano y artístico deberá estar contemplado en el presupuesto. El beneficio industrial de la empresa productora no podrá superar el 10%.

  • ANEXO III PLAN DE PRODUCCIÓN.
    Cronograma de preproducción, producción, posproducción y entrega (que deberá ser anterior al 31 de diciembre de 2020).

  • ANEXO IV SINOPSIS
    Sinopsis y escaleta tipo

    En el anexo correspondiente a la sinopsis se desarrollará la siguiente información:

    1. Ficha Técnica
      • Título del proyecto
      • Género
      • Formato
      • Núm. de capítulos
      • Duración capítulo
      • Audiencia objetiva y franja horaria de emisión propuesta
      • Calificación por edades
    2. Tagline. Frase o slogan que sintetice el proyecto
    3. Idea central o storyline de la serie (máximo 5 líneas).
    4. Sinopsis (máximo 30 líneas).
    5. Estrategia Transmedia. Posible estrategia transmedia del proyecto, involucrando a la audiencia en otras plataformas (redes sociales, etc.).
    6. Metodología de trabajo y fuentes (máximo 1 página).
    7. Tratamiento. Determinar los elementos que conformarán el diseño visual y/o sonoro de la serie o programa (tipos de encuadre, movimientos de cámara, manejo de la luz, locaciones, grafismo, animación, efectos visuales, captura del sonido, tipo de audio, montaje, musicalización y sonorización).
    8. Localizaciones. En el caso de las obras audiovisuales destinadas a su emisión por TPA habrán de indicarse las localizaciones. Esta exigencia no es necesaria en el caso de las obras destinadas a su radiodifusión por RPA.
    9. Dossier de prensa de producciones anteriores en el caso de tenerlo.
    10. Lengua. Se indicará la lengua del proyecto (asturiano o gallego-asturiano), que se usará tanto en las locuciones como en las infografías, créditos, etc.
  • ANEXO V MEDIOS TÉCNICOS Y HUMANOS APORTADOS POR LA PRODUCTORA

    1. Relación de equipamiento técnico (debe incluir relación detallada, incluida la referencia o el modelo) Relación de equipo humano (debe incluir relación detallada del equipo humano, nombre y roles, así como la trayectoria profesional de la persona responsable del proyecto y del equipo principal). Se indicará expresamente la persona o personas que se responsabilizarán de que el uso de la lengua tenga los niveles exigibles de corrección ortológica y ortográfica.
    2. Cartas de compromiso de participación suscritas por los principales integrantes del equipo técnico y artístico. El dossier se presentará en PDF, e incluirá cada anexo (con su numeración y nombre). Así mismo, llevará un pie de página con el nombre de la productora y el título del programa en mayúsculas (tamaño de fuente 10). La orientación de la página del PDF será preferiblemente en horizontal. Sin mezclar orientaciones de páginas.
Plazu de rexistru / Plazo de registro

Hasta’l 15 de setiembre de 2020 a las 23:59 / Hasta el 15 de septiembre de 2020 a las 23:59

Resolución de la convocatoria

Acta de la comisión de Valoración en castellano | n'asturianu

Acuerdo de resolución

Forta. Federación de organismos de radio y televisión autonómicos
CIRCOM
Atei. Asociación de las Televisiones Educativas y Culturales Iberoamericanas
IBE.TV  es un Programa de Cooperación  creado  durante la  II Cumbre de Jefes de Estado y de Gobierno (Madrid, España, 23 y 24 de julio de 1992 )